mina små har blivit stora

Jag är typ glad nu :) jag ska träna mina stora tjejer om typ en timme och vi ska få några som går upp från trupp 4, som jag hade när dom gick i trupp 5 haha, förvirrande kanske men jag kommer helt enkelt få tillbaka några av mina gamla barn och de ska bli så jävla kul =D jag har verkligen saknat dom =) men nu har dom typ blivit stora haha, jag hade dom när dom va fem-sex år kanske, nu är dom typ sju-åtta o har börjat tappa tänder o allt, va hände med mina små sötnosar? ;'/ dom har liksom blivit stora sötnosar istället, mina barn som jag tränade kullerbyttor o hjulningar med ska helt plötsligt börja köra handvolter o flickisar. Det går typ inte ihop i mitt huvud ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0