onsdag

tjoho:) inte alls lika ont idag, jag kan till och med skratta utan att få superont, så gissa om jag har varit flum hela dagen =D Jag tänkte dra till vårdcentralen idag men eftersom de knappt gör ont längre är de bättre att vänta, eftersom jag har hört ett x antal gånger vi får avvakta o se om de blir bättre vill jag gärna inte höra de mer, kommer liksom bara riva upp gamla sår..

Idag va jag hos optikern, jag lånade hem fyra bågar igår o tyckte inte jag passade i några haha, när jag gick därifrån hade jag med mig ett av dom paren jag lånade hem igår. Hon trodde typ att problemet satt mer i min skalle än i bågarna;) och jag kände mig aningen besvärlig när jag provade igenom typ hela sortimentet o sa nej till alla ;) men asså usch på mig i glasögon. Jag borde verkligen va mindre envis ibland haha, men vafan asså sofie+glasögon? neeej tack! Tror iof jag ska ha linser också så de blir nog bra får jag hoppas, om jag nu kan ha de för mitt synfel -.-


ny månad,
tiden går..
aningen för snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0