övningskörning

wah va duktig jag är :) de blev massor av övningskörning idag =) först runt lite i höganäs. Till optikern och skickade iväg glasögonbågarna för att fixa till glas i dom o sen beställa tid för att prova ut linser! :) sen iväg till helsingborg, söder o hämta biobiljetterna sen maxi haha o handla middag ;) nu är jag typ vrålhungrig, men får väl vänta snällt på att de blir klart. Idag var jag iallafall smart nog att använda mina gamla glasögon när jag körde haha, fatta bra när man faktiskt ser vad som står på vägskyltar och vilket håll pilarna i gatan pekar åt =)

De som har gjort så jävla ont i bröstkorgen har typ gått över helt nu :) jag gick omkring på händer igår o har klarat frivolt o salto idag. imorgon blir de flickis o handvolt två =) och på söndag hoppas jag att de blir träning med lina =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0