ny update, haha ;)

okej detta tänkte jag lägga upp igår men de funkade inte så får göra de nu istället.


Hej, jag heter sofie och är grym på att uppdatera!

Gårdagen (egentligen i förrgår men de är igår i min hjärna) spenderades i stan med emma, o vi träffade lite annat trevligt folk där =) vevve (fast den tråkisen jobbade) sara, malin (hahaha!) och min kukenkompis hahaha ;) (nu ska ni inte börja tro massa grejor, de är faktiskt hela oskyldigt) vi träffade några mindre trevliga också men de är sånt man får ta... vi såg joddla med siv =D haha äkta skånepower! bussturen hem va ganska rolig, haha några vuxna som var aningen påverkade ;)

Idag har vi varit på väla o köpt present till tindra som fyllde två år i tisdags =) när vi hade hittat till tindra fick vi ju ha nåt till victor också haha (snart fyra år) vi ska på kalas dit imorgon, trevlans :) jag saknar verkligen dom små barnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0