sommarläger 09

Herrejävlar va trött jag är nu! haha o herrejävlar va jag har skrattat idag =)

nu kommer ni få en hel jäkla utläggning om va vi gjorde haha o de är faktiskt frivilligt att läsa (a)

Igår va vi lite för många i hallen, fyfan va trångt det blev haha, istället för två gymnaster va där fyra! :o lite ont på plats men asså det funkade ändå väldigt bra måste jag säga ;) sen va beri också med ett litet tag, också jenny förstås :) emma o jag körde daimglass haha, liksom inte i stut utan i burk som vi delade på ;) en stor cola och vars en piggelin haha, men liksom körde man två valfria GBglassar fick man en kortlek o de tyckte vi ju var bra =) när vi kom tillbaka kollade vi film, hata göteborg haha, asså den som inte har sett hata göteborg borde verkligen göra de, speciellt om man har min humor ;)
Efter filmerna var de bara jag emma o jenny kvar, haha o jenny ville ligga o läsa lite så jag o emma passade på att ta lite kort när vi var extremt snygga ;) hahaha fast vi är iof alltid snygga, men jennys reaktion var bäst "hur ser ni ut tjejer?" hahahaha! mitt i all fotografering blev hela hallen kolsvart, så vi tog vår snygga kortlek och gick upp och satte oss i förrådet hahah, bara för att vi skulle kunna ha tänd lampa utan att störa jenny ;) Helt plötsligt börjar nånting pipa från ett skåp, jag ba "shit det är ett tjuvlarm" (för det pep ju sååå högt haha) emma ba "vi måste säga till jenny" och då var klockan säkert ett eller nåt haha, tror hon hade uppskattat det ;) men vi gick tillbaka in i förrådet och kollade vad det var, och det var typ bara ett stoppur som ville ha lite nya batterier haha, varför nån nu skulle placera ett tjuvlarm i ett skåp som bara innehåller typ värdelösa saker vet jag faktiskt inte haha, men min logiska sida är inte så bra på sommaren (a)
När vi skulle sova låg båda på tvären på en ganska liten matta, men gud va jag älskar att sova på den! haha :) Emma vaknade vid tre tillfällen den natten, först låg båda på tvären, sen hade vi vänt oss så båda låg snett och hade fötterna mot varandra, sen vände hon tillbaka och låg normalt, medan jag fortsatte snurra och låg på längden på mattan hha, så hon knappt fick plats ;) med fötterna mot henne, sen fortsatte jag att snurra vidare och låg tillsist typ snett över hela mattan haha, med mitt huvud mot hennes fötter ;) vild i sängen, jovisst!
När vi blev väckta vid halv tio låg jag kvar ett tag med ögonen stängda för jag orkade verkligen inte nånting då (älska min morgonpigga sida) när jag slog upp ögonen va emma borta! haha då hade hon redan hunnit fixa till sig o sånt, utan att jag hörde när hon stack? aja vi gick upp och fixade frukost, jenny satte allt i kanten av bordet för hon tänkte att vi kunde ha de där o sen sätta oss längre in, eftersom de va sexpersonersbord och vi bara var tre, men gissa va jag gör, om inte sätter mitt mitt där hon har ställt all mat? haha aja de löste sig:P och jag är nog seriöst den segaste som finns på att äta frukost, när dom andra hade ätit upp fil och macka hade jag kvar av min fil, sen va jag tvungen att ta macka också, usch vilka krav dom ställer på mig haha
Efter frullen körde vi lite trampolin, tumbling, trampett, glassis<3 hahaha o sen styrka innan vi skulle laga mat. Annika kom ut i hallen en stund på slutet, trevligttrevligt:)
Det var typ när vi skulle börja laga mat allt började faila, jag o emma skulle gå upp och leta efter en kastrull, emma hittade bara en skål som såg ut som en kastrull utan handtag haha, jag satte mig på golvet o sa helt fundersamt "alltså, de finns ju faktiskt en gryta vi kan ta..." HAHAHA sen kom jag på att de är samma sak ;) när vi hade fyllt typ halva med vatten tyckte jag de behövdes lite till, så jag fyllde så de bara va typ en cm upp till kanten haha? men jenny hällde av lite o ba "du fattar väl själv att de kokar över om de är såhär mycket vatten i?" annars funkade de skitbra, vi gick upp och dukade, käkade (det fanns en krydda som inte var curry som ändå luktade curry!;o haha) när vi skulle börja plocka undan började de gå åt helvete på riktigt haaha, jag skulle flytta köttbullar från en skål till en påse, tog en i taget för att inte tappa nån, skröt om att jag inte hade tappat en ända och var hur stolt som helst över det och lyckades ändå tappa en köttbulle? liksom inte bara en gång utan två gånger också. När jag skulle hämta diskmedel gled flaskan ur mina händer och jag skrek precis som att det kom en råtta springade över golvet, och samtidigt höll jag på att fylla vasken med vatten där nere för att kunna diska, o jag stannade lite o pratade där uppe o när jag kommer ner är vasken nästan helt full haha. När emma frågade vad jag skulle göra med pastan som blev över sa jenny att den skulle slängas, och tillade "släng inte den okokta bara" emma höll på at mobba mig som fan över det, fram tills hon smällde ett glas i golvet så det gick i tusen bitar, HAHAHAHA shiiiiit va jag garvade, jag trodde typ att jag skulle falla ihop, men de hade inte varit så smart om jag inte ville ha hela mig full med glasbitar hahaha, men fyfan va kul det var =) dom stora glasbitarna slog jag in i mjuka tacobröt o slängde haha, gulligt =) jag kommer inte ihåg om det hände nånting mer, men det kändes fan som de hände nånting hela tiden ;)
Lägret var slut typ där o jenny drog hem, men jag annika o emma stannade kvar o tränade lite, trevligt trevligt =) hahaha, och jag åkte med annika hem, och kom hem utan så mycket som ett skrapsår! :)


haha ehm, fråga inte om frisyren;) haha men de är från när vi spelade kort i förrådet

Undrar om de seriöst finns nån som har orkat läsa allt detta hhaha? aja kan va kul o ha o läsa sen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag orkade!

2009-07-28 @ 01:56:48
Postat av: Jenny

Har ingen aning om dehär funkar haha men jag är på arlanda och har läst nu:D låter som du haft de kul;) Hahaha jag är stört trött:P och folk sitter å dricker öl här nu, liksom hallå? Fullt normalt. Men du får ha de kanoners så höres vi;) puss!

2009-07-28 @ 05:41:07
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahah de funkade ju fan, tror jag haha, nu ska jag på planet woho. Haha du får dehär istället för sms så får du sova:) tack för att du finns

2009-07-28 @ 05:46:59
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag läste hela :D

haha snyggast bild ju ;)

2009-07-29 @ 00:16:54
URL: http://onestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0