update

jag är så bra på blogg haha:P äkta skam på mig!

Jag har fått mina linser så det är trevligt :) jag har rättat till glasögonen också så dom skaver inte bakom öronen lälngre:P jag ska till optikern igen nästa vecka o ha typ utverdering eller va man ska kalla de, typ vad jag har tyckt om det och kanske ändra styrkan på dom osv. jag har skaffat en spegel som förstorar också så nu är de liiite lättare att få in skiten i ögonen haha;)

igår tränade jag:D haha vi va tre på träningen, o alla hade på sig blåa linnen;) o vi fick reda på att de bara är jag o emma som kan komma på lägret, o då va de meningen att jenny skulle ställt in de, men hon kortade ner de till en övernattning istället, o vi ska få hennes tacogratäng =) hahaha!
På kvällen träffade jag sara :D hon har äntligen kommit hem, har inte sett henne på flera veckor så vi gick o snackade i typ tre timmar:) trevligt trevligt!

Imorse vaknade jag med halsont o huvudvärk o allmänt seg, men de gick över som tur var för nu ikväll har jag varit i helsingborg på festival :) jag mötte en genomblöt vevve vid the tivoli haha, sen gick vi till scenen där rix fm festival var, o träffade några andra där som typ blev överlyckliga för jag hade paraply haha:P sen efter de träffade jag några andra, haha o en göteborgare började prata med oss i typ en kvart:P hahaha =D han tyckte att vi skulle följa med honom in i ett tält med scen för hans kompis satt vid trummorna där hahah:P när vi hade lämnat honom gick vi o snackade lite sen hittade vi en kundvagn som vi lånade (a) haha o körde tusen meter kundvagn mitt på gröningen:P haha jag fick åka hela tiden för dom andra ville inte :) lyxlyx! de va bara bra för mina leder också, dom är så jättebra (y) när vi körde tillbaka in mot centrum såg vi massa ordningsvakter som kollade ganska mycket på oss haha, så vi fick dumpa vagnen ;) efter de drog vi hem haha ;) o på knutan när vi satt på bussen såg vi bangan =D hahahahaahhaha okej nu kommer ingen fatta men shit va vi garvade :D

Kommentarer
Postat av: jenny

hahah vafan va dedär på slutet?:P

och är de ok om ja kommer på ditt läger? jag börjar liksom få lite träningsabstinens och "snacka-med-tränare-och-träningskompisar-abstinens", eller lite är no en underdrift

2009-07-24 @ 02:13:43
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0