nionde..

Mina glasögon kom idag, optikern ringde typ vid två kanske o eftersom bror skulle dit på synundersökning vid tre så kunde jag lika bra följa med och hämta dom, första reaktionen när jag fick på dom "ooo jävlar, nu kan jag se ;o!" haha jag kom på att de faktiskt kan va rätt bra att kunna se också ;P och nu har jag haft på dom nästan ända sen jag fick dom, o jag har nog inte haft på mig glasögon så länge, ens sammanlagt, fast jag har haft de sen femman kanske haha(a)

Jag tycker inte om att mitt bett har varit konstigt sen igårkväll, jag hade liksom underbett när jag va liten o fick tandställning för de, o nu vill undertänderna fram när jag biter och jag vill liksom inte att underbettet ska komma tillbaka för tandställning är inte min favorit;) haha, får väl typ hoppas på att de bara är tillfälligt o att de har gått tillbaka imorgon..
Liksom, jag kan ju inte komma i både glasögon o tandställning, nån gräns får de fan finnas;)

Jag kollade på julshow 07 innan, asså shit vilka minnen, annika kommer du ihåg att de skulle vara vår show? men de sket sig ganska mycket när mitt knä gick sönder. Takkronan som anna skulle svinga sig i som gick sönder haha, och erika som offrade sig för att den skulle hålla andra showen ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahaa jo jag kommer ihåg :) men nä, det blev inte riktigt som vi tänkt oss, du var skadad och det blev min sista show.

2009-07-09 @ 23:48:54
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0