1

fan imorgon är de skolavslutning :( jag vill inte att tiden ska gå =(

IDag har vi bara avslutning på brandorama, men jag måste åka till skolan ändå för o tömma skåpet. Jag tänkte gjort de igår men då var jag ju hemma som sagt... orkar egentligen inte skolan idag heller men de ska nog gå bra hoppas jag. Jag är aningen trött haha, la mig inte för att sova förrän halv två, sen timme senare vaknade jag/var vaken vet inte riktigt, men iaf av världens krampanfall i magen, jäääävlar i de va ont de gjorde, de fick liksom resten av huset reda på (a) haha. De gick över efter en stund, men jag trodde jag skulle dö. Vi tror de va nån biverkning från hostmedicinen, kan ju va bra o komma ihåg om man inte orkar skolan nån dag ;P


att några ord kan göra så ont.. det är nog bland de värsta jag varit med om

Kommentarer
Postat av: jenny

jag får rysningar av att läsa dedär..<3



och här får du länken till min nya blogg på köpet;)

2009-06-12 @ 01:11:28
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0