ändrade planer..

okej dagen blev allt annat än de jag hade planerat in.. istället för att träffa emma, gå runt i höganäs o snacka har jag legat med världens illamående och kollat på harry potter och den flammande bägaren, med en paus för att spy, mm! Jag har varit lite bättre nu framåt kvällen, men måste snart ta tabletter igen så får se hur länge se varar...

hahahah klockrent innan:

"asså jag har inte kört ens en salto idag:(" 
"kanske därför du mår illa?"
"jaa du har rätt:D"  börjar gå mot studsmattan
"nej! asså, för du hoppade så mycket igår!"


en vecka
tre veckor

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha nä jasg höll mig hel och ren :p

Jo det gjorde vi, helt plötsligt när vi lagt oss vid poolen en av de första dagarna ser jag någon som ser ut som julia på andra sidan poolen. Sen trillar de in en efter en och jag undrar först om jag ser i syne innan jag inser att det faktiskt är dem. =D

2009-06-30 @ 00:58:44
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0