Du har sårat mig mera än du tycks förstå

Jag borde typ börja prioritera min hälsa, speciellt nu när de är lov och jag inte har en satans massa plugg och måsten, men gör jag de? svar nej. inget blir bättre av att jag håller på såhär, inte egentligen och ändå gör jag det..


Kvällen igår va brabra:) eller typ eftermiddagen också haha! vi träffades och drog o köpte en avslutningspresent till jenny. Det tog sin lilla tid att hitta nåt bra men till slut hittade vi en fin keramikskål och drog in till stan o köpte massa nötter och naturgodis och la i. Det blev bra o jenny blev glad:) hemma hos henne åt vi hennes goda tacogratäng, jag trodde seriöst min mage skulle spricka, men det var de värt för den är så himla god! Vi kollade lite film, eller typ de blev mest snack haha, och fick se bilder på jenny från när hon var liten =) vi spelade twister också och mina knän höll på att dö! mycket trevlig kväll var det! jag lyckades typ riva/sticka min tå på en pinne när jag gick från bussen, men trodde inte de va så farligt, sen när jag kom hem var den alldeles röd av blod haha, lyckat;)


ångestångestångest över imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0