feel the pain..

okej jag mår inte illa av tabletterna längre så de är ju bra =) ända negativa nu är att jag har så fruktansvärt ont typ i mitten av bröstkorgen o rakt in, kan typ inte andas bara, illa att alla här hemma försöker få mig o skratta, o lyckas ;) de gör verkligen svinont att skratta så jag låter typ HAHAajajajHAHAHHAHAAJJJJJJJJJJJJJHAHAHAsluta!HAHAHA


Jag har varit hos tandläkaren idag, som vanligt du sköter dina tänder bra, fortsätt så så ses vi om ett år!
Optikern också, herregud alltså, jag passar inte i glasögon o nu måste jag hitta ett par jag tycker om, som sitter bra o ser bra ut på mig..

Jag: patrik vad hade du sagt om jag kom i sånahära?
han: du borde ha ett par med smalare båge..

efter ett tag

Han: du passar bäst i dessa!
men dom är ju typ fulast av alla bågarna..
inte på dig!



HAHAHAHA nehe? tack för den liksom;) hur ska den tolkas? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0