gymnastikdag

Nu är jag typ död, va uppe tidigt imorse för o åka till malmö, började bra med fyra bilar o ingen som visste vägen till hallen haha, men vi kom fram;) o de funkade bra att döma också! asså att de finns en aggymnast med sämre spänning o sämre kroppskontroll än jag har, är lite sorgligt. jag hann iaf hem, käka o andas innan jag skulle ut i hallen o ha avslutning med mina små. Mina gymnaster måste seriöst vilja se mig tjock, nu har jag fått noblesse av både trupp 3 o 5. Jag fick två halsband och body butter av tjejerna i trupp 5 också, herregud säger jag bara, jag måste va en grym ledare;) även om jag inte vill inse de själv. Träning med lina :D behöver inte säga mer seriöst, den va sjukt underbar, som alltid! De blev lite tumbling, lite dans, lite trampolin o lite styrka, mysigt:) Jag höll på att dö av garv på styrkan, dehär med att tänka innan jag snackar är jag sämst på "emma ska jag komma in i dig nu?"

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA att tänka före man pratar är faktiskt inte det lättaste ;P



svar: Hehe det är ju en skåne dator, så förstår om den inte såg designen förrän nu. Åh tack så mycket :)<3

2009-06-07 @ 23:32:35
URL: http://onestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0