nationaldagen

6 juni idag, om nån nu missat de haha;) dumt att de är på en lördag, en helgdag mindre :( haha dagens ilandproblem. och jag har fler såna! vi fick dålig trampett på uppvisningen, springvåden räckte inte till hela min ansats och de fanns bubblor i luftkudden som vi lekte lite på innan allt började. De va iaf sjukt kul o köra på den :D jag körde flickis-flickis första gången i mitt liv, rondat-flickis snett o va nära att trilla av. Några av mina halvor va jag nära att landa på trampetten, så på uppvisningen när jag skulle köra mitt andra varv kom lina springade o skrek "JENNY JAG SKA HJÄLPA DIG NU!" haha:)
Friståendet blev så jävla fail, musiken hördes knappt, jag knockade mika i balansen för hon stod på fel ställe haha o vi började skratta mitt i allt, men huvudsaken är att ha kul o de hade vi! min gamla fystränare frågade mig om jag vill komma på torsdagar o köra styrka med honom=) sånt tackar man inte nej till liksom.

Jag har världens problem imorgon också, jag tränar gymnaster till 18, eller typ har avslutning med dom så de känns som jag borde va där, men träningen börjar 17 imorgon o vi ska ha lina, jobbigt läge! får se hur jag gör:P haha vill verkligen inte missa en sekund av linas träning =(

Nu borde jag lägga mig snart, ska upp tidigt imorgon o åka till malmö o döma en tävling:) trevligt!



Ni kan ju typ ignorera mina vrister o kolla på lina o jenny istället, haha dom är värsta beredda på att ta både över o underrotation, aldrig nån som vet hur de blir när jag kör;) kan ju säga att jag ställde den utan problem!

Kommentarer
Postat av: Annika

sånt tackar man nej till om.....ja jag tror du fattar vad jag tänker på, inte göra av med mer än vad som kommer in...



Hhaa o jo HELA fucking eftermiddagen har jag spenderat på sjukhuset, väntetider, kryckor, röntgen, ännu mer väntan...ahh som vanligt alltså. O mitt i allt kommer olivia sjöström dit, jag o mamma bara: jaha, nu har hon skadat sig på uppvisningen.



puss

2009-06-07 @ 00:25:43
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0