segdag..

som fan! jag vill kunna va ute o springa :( och bada! men vafan får väl klara mig utan i nio dagar till.. bättre de än att riskera att ha sönder hjärtat antar jag.. fsat studsmatta blir de massor nu haha (a) kan verkligen inte bara sitta stilla, usch!

Dagen har spenderats ute i solen, inte föra tt de syns på mig skulle jag tro haha, men de va skönt iaf:) tills jag blev rastlös o inte kunde va still längre, som sagt dedär med att inte göra nånting är inte min grej.. farmor kom förbi en stund också, o dom va givetvis tvungna att ta upp massa grejer jag gjorde när jag va liten, shit vilken skitunge jag va seriöst! haha, men vafan man måste ju utforska så mycket som möjligt o med nyfikenhet kommer man långt(a) annars har jag bara tagit de lugnt, läst lite i harry potter o halvblodsprinsen, måste vila upp mig o bli frisk, vill inte va sjuk!

Nu ska jag nog lägga mig snart kanske, måste upp tidigt o ta tabletter, godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0