snabbis

Ska nog skriva en snabbis här innan jag för hoppningsvis lägger mig, ska upp halv åtta imorgon haha, tjoho! :)

Jag åkte in till stan o träffade sara idag =) jag träffade vevve o emelie också men dom skulle gå precis när jag kom haha, diss! de blev lite shopping med sara iaf =) tror jag köpte tre klänningar, en kofta, en bikini, en bh och fyra par örhängen. de va trevligttrevligt även om jag märkte att mitt humör inte va på topp.

På två dagar har jag lyckats träffa fem bruksmänniskor o två brukslärare, jo men lyckat..

Jag har övningskört lite idag också, min pappa bad mig parkera bredvid en mercedes, jo men lyckat haha! "sofie förhelvete kör inte på den, de har jag inte råd med!"


Nu ska jag försöka komma i säng, lycka till... godnatt på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0