stranden!

Jag hinner skriva ett snabbt inlägg innan jag drar o träffar louise :)

Igår var en blädag, jag va på dåligt humör exakt hela dagen, usch på sånt!

Idag ska de bli nice:) träffa lollo vid älskade hallen om en kvart sen cykla till stranden, mys! jag måste verkligen få upp min kondition lite läs: mycket så jag tänkte dra ut o jogga lite ikväll, sånt är ju alltid trevligt!
Jag kommer för övrigt bränna sönder mig totalt idag, min hud är verkligen inte skapt för att va ute o solen ;) usch asså, exakt varje sommar bränner jag mig lika jävla mycket, hudcancer here i come! men vafan, man lever bara en gång ;)
Tur jag kommer känna mig brun jämfört med den ungen haha;) men vafan, man ska inte jämföra sig med andra, ingenting blir bättre av det och jag är så jävla bra fast jag nästan är albino;)

Ne nu måste jag dra o packa väskan sen iväg =) puss på er!

Kommentarer
Postat av: louise

haha. Det var skoj iaf ;D

2009-06-29 @ 19:36:57
Postat av: Sofie

jaa:) de får vi göra fler gånger :D typ dra med oss emma också =)

2009-06-29 @ 21:11:22
URL: http://gulligagummiankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0