torsdag

Skolan idag var helt ok, förutom att mitt huvud höll på att döda mig, till och med en gymnasts mamma sa till mig nu ikväll att jag borde sova mer haha (a)
Brandoramalektionen idag var den roligaste på hela terminen! vi skulle egentligen haft prov men vi lekte istället :) eller aa lekte o lekte men de va kul iaf;) vi fick på gasmask som va förtejpad så man inte såg nånting alls och gick in i en labyrint av burar, sjuuuukt kul :D jag fick först lite panik när jag inte såg nåt men sen var de bara kulkul! jag blev ledsen när jag kom ut ur den haha, jag ville fortsätta krypa omkring där! Efter de gick vi in i ett mörkt rum med bara en liten ficklampa med väldigt dämpad lampa o skulle lägga ett pussel! min grupp va snabbast, iaf av dom som varit innan oss.

Hem snabbt sen ner på kvick och ha avslutning med mina stora gymnaster. en lyckad avslutning, men lite sorgligt på slutet eftersom vissa går vidare till trupp 2 nu. dom va så söta:) jag fick ett halsband o en chokladask och massa kramar av båda gymnaster o föräldrar.

Nu har jag varit duktig och räknat lite fysik! sen att jag skulle gjort dom uppgifterna för nån vecka sen behöver vi inte säga:P usch på mig asså, snart sommarlov, håll ut! fast usch, jag vet vad som väntar innan lovet... bläbläblä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0