trött

Shit va trött jag är haha, undrar va de kan bero på;)
Jag kom upp ur sängen iaf, men asså jäklar va dåligt jag sover, varje natt seriöst! jaja de kunde varit värre så ska inte klaga :) jag har en bilresa framför mig på runt två-två o en halv timme också så då kan jag sova med iPod i öronen. HAHAHAAHH bevis på min trötthet, en bild kom upp i mitt huvud, när jag sitter o ska försöka trycka in hela iPoden i öronen, o jag skrattade åt tanken? ;P

Nu borde jag typ gå o sminka mig snabbt, eller ögonen iaf, för vi kör om typ en kvart.

Ha en bra dag mina vänner=)


Jag måste bara lägga till haha, att mitt hår har blivit jätteburrigt så sista tiden, de ser typ ut som jag har fixat till de med hårspray o shit, men jag har bara borstat ut de;) de har börjat krylla sig okså, mitt hår har verkligen sina stunder i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0