klag

Det känns som jag borde skriva nåt här, mer än vanligt som snurrar i skallen nu. varning för långt inlägg!

Jag prioriterar mig själv väldigt lite och gymnastiken väldigt mycket, idag drog jag ut i hallen för att provdöma ag lite, asså gud va söta barn! jag hade kunnat ge högsta poäng bara för dom är så söta :) (och för dom är HGFare haha!) jag va där i säkert två o en halv timme, älskar de stället väldigt mycket. Vissa kollar konstigt när jag säger typ att jag gillar hur de luktar i hallen, men liksom dom fattar inte;)

Imorgon kommer jag inte kunna sova så länge, ska va i hallen vid tio och träna mina favoriter, tre timmars träning sen hinner jag hem o va hemma i typ mindre än två timmar, sen iväg igen till tivoliparken o förträna lite innan uppvisningen börjar. Efter uppvisningen blir de mys med tjejerna!

På söndag ska jag upp typ vid halv sju, åka iväg till malmö och döma agtävling, skånemästerskap, haha tur att de finns två föreningar i skåne som har agverksamhet;) sen hem snabbt och nästan direkt ut i hallen o ha avslutning med trupp 5, sen träning.

Vem påstår att helger finns för att hinna vila upp sig? den som gör de skulle jag bra gärna vilja ta ett snack med;)

Jag kom på idag att vi förmodligen kommer få hoppa på en dålig trampett på uppvisningen bara för elit drar till ystad o typ garanterat tar med den bra trampetten, kul...

Jag borde egentligen inte klaga, jag valde själv att träna trupp 4 imorgon, valfritt att va med på uppvisningen, jag hade inte behövt åka till malmö o döma, men som sagt jag prioriterar gymnastiken före mig själv.

Jag borde lägga mig tidigt ikväll, får se hur de blir med de. Nästa vecka borde inte få finnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0