varning, långt inlägg!

Igår eller egentligen förrgår haha var vi på liseberg, min familj och jag;)

Jag har nog seriöst aldrig varit så trött som jag var då haha, det kändes seriöst som jag ahde grus i ögonen, mindre skönt;) jag tänkte sova i bilen upp men nej där hade jag fel, när jag vill somna kan jag inte somna, sen somnar jag när jag inte vill haha, okej dedär lät konstigt;) men jag somnar typ aldrig när jag försöker somna, kollar jag på film somnar jag på tio minuter. Iallafall, jag halvsov i bilen, men hade typ ögonen halvt öppna när vi körde förbi en bil som hade HGF på registreringsskylten. Att gå från halvsovande till att bli klarvaken o utbrista ÅHH :D gick nog på mindre än en tiondels sekund;)
När vi stod i värsta långa kön till en vattenkarusell sa jag "men de brukar flyta på rätt bra på denna.." haha jag är smaaaart;)
På vägen hem kunde jag inte heller somna, dels för att jag var helt hyper o typ satt o skrattade åt allt "nu kommer det en volkswagen!" några sekunder senare blir vi omkörda av den;) okej min humor är dålig men faaan va jag garvade, och dels för att massa människor skickade sms haha, några trevliga o en mindre trevlig...

Idag har jag varit duktig! =)

Jag var hos optikern o beställde tid, min syn är inte vad den har varit ;) haha! Jag kommer förmodligen ha linser, om jag kan de med mitt synfel. Min mamma måste ha glasögon för sitt, men jag hoppas verkligen jag slipper de! Jag tror de är om man har brytningsfel man inte kan ha linser, o jag va så smart innan o sa "men jag har inte brytningsfel, jag ser sakerna där dom är!" min pappa ba "men hur ska du veta om dom verkligen är där du ser dom?" hahaha men sååå långt tänkte inte jag (a) jag hoppas iaf på att jag "bara" är närsynt..
Jag och louise bestämde oss för att träna idag =) skulle egentligen haft träning igår men den blev inställd och de gjorde inte mig nåt precis eftersom jag inte var hemma;) haha! Vi träffades i hallen o sprang först stora rundan, sen gick vi in o gick lite på händer, handståendetryck o korbetter. Vi började köra lite styrka i hallen men shit va varmt de var! så vi drog ner på stranden istället och fortsatte köra styrka där haha, o sen badade vi =) eller typ doppade oss, hon körde salto o jag frivolt ner från bryggan! inte sååå kallt faktiskt =)

När jag skulle duscha innan var jag bara såå brabra=) eftersom jag hade på bikini när jag kom hem tänkte jag att jag lika brea kunde gå in i duschen med den på o liksom skölja av saltvattnet från den på ett lite roligare o snabbare sätt än att spola den i en vask, fast vafan haha de spelar egentligen ingen roll för de jag tänkte berätta, när jag öppnade dörren, kollade jag bara snabbt på vågen men gick in i duschen direkt! Idag var jag inte ens nära att gå upp på den, framsteg!

Behöver jag säga att min rygg är sönderbränd och att jag förmodligen aldrig kommer lära mig att använda sun lotion?

Jag känner att jag bara har babblat på väldigt mycket nu haha, men jag tvingar ingen att läsa precis;)

Nu ska jag nog försöka sova, jag älskar gymnastik, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annika

haha då kan du och emma bilda linsklubb :P

2009-06-26 @ 13:19:06
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0