bara en kvar nu =)

Nu är jag glad:) andra sprutan är tagen, bara en kvar!! denna sprutan gjorde inte lika ont som förra heller så de gillar vi! :) dom hade bara barnplåter kvar haha, så jag fick ett orange plåter med en blå hund på haha =) gissa om jag började tänka på lina =) hon gick alltid o skröt om sina bamseplåter om hon hade nåt på sig hha :)

Jag fick sms av vevve när jag vaknade, trevligt:) hon undrade om vi kunde ses en stund :) så jag fixade till mig och stack ut i den stora staden höganäs. Vi drog o käkade glass, jävligt dyr tyckte jag, men den va god haha:) men liksom palla att två kulor kostar 35 spänn när de brukar kosta typ 20-25? efter glassen va vi duktiga o cyklade omkring i typ hela höganäs, inte för att de är så mycket att skryta om men ändå:P

Nu fick jag sån jävla lust att se titanic haha! puss♥

Kommentarer
Postat av: Annika

haha fan, det hade jag redan glömt :P OCh fn vad du är bäst som klrade sprutan idag!! =D

2009-06-17 @ 00:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0