830

Hela matsalen var seriöst tapetserad med lappar där det stod:
TREORNA 100 dagar kvar till student...
TVÅORNA 465 dagar kvar...
ETTORNA 830 dagar kvar..

mm tack för den, precis vad jag kände för o veta ;) en i min klass: "se det positivt, imorogn är det bara 829 dagar" en annan: "bättre än 831 dagar iallafall!" hahaha! vi håller modet uppe ;)
Undrar hur det kommer kännas i trean, att tvingas slitas från sin klass.. i nian var det bara en stor känsla av lättnad, minst sagt! jaja lev i nuet, jag har ju 830 dagar kvar med folket ;)

Jag diggar en av mina gymnaster grymt mycket! När alla stod uppställda på en linje utom hon, kom hon springande (med en arm upp i luften, typ som superman) och ba: NU KOOOOMMER JAAAG! hahaha mika och jag höll på att dö av garv =)

Kommentarer
Postat av: Annika

98 DAGAR KVAR IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!





mohahhahahha

2009-03-05 @ 22:33:09
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0