back in action

Jag har verkligen inte orkat blogga de senaste dagarna, har legat i 39 graders feber sen i tisdags, mindre kul ;) jenny joinade mig i onsdags så vi har varit sjuka tillsammans onsdag, torsdag, fredag, krya på dig <3
Jag har varit ganska yr också om man säger så ;) så fort jag har stått upp eller gått har jag vinglat värre än annika på fyllan (hahaha sorry, kunde inte låta bli!) jag har dessutom inte känt mig så utseendefixerad denna veckan, jag har bara sminkat mig två gånger ;) i måndags för jag skulle till skolan och idag för jag skulle på hockey. Jag kom tydligen i närbild i tv så det var ju tur att jag inte lät bli sminket ;) hahaha! matchen slutade 3-2 till rögle efter straffar så jag blev glad! nu har rögle utökat ledningen i tabellen, elitserien here we come!

Nu tänkte jag lägga mig och sova och vara frisk imorgon till linaträningen :)

Jenny du är bäst <3 godnatt folks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha kul sofie kul, jag vinglar faktiskt oftast inte alls mkt på fyllan :p haha

2009-03-28 @ 00:28:11
Postat av: Annika

hahah men det var ju för fan en jäkla boll :p vem fasiken sitter stadigt på den ens i nyktert tillstånd? :P haha

förutom den gången har du väl knappt träffat mig full? ;p

2009-03-28 @ 19:47:46
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: jenny

puss på dig :D DU är bäst!<3

2009-03-29 @ 21:58:37
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0