hemma :)

Äntligen hemma! jobbig helg, fast grymt rolig :) (om man inte räknar med när jag inte klarade köra runt i tzuka på första försöket, första gången i mitt liv och deppade ihop helt i typ en timme!)
Det kändes läskigt igår bara, att köra flickisar eftersom det var exakt tre år sen jag skadade armen, men jag överlevde lägret utan några skador!

Jag orkar inte komma på nåt o skriva nu, mer än att det har varit bra =) bilder kommer så fort jag får, för ett halvår sen trodde aldrig i mitt liv att jag skulle få några fina flickisbilder på mig själv, men det kommer jag få, när mika har skickat :) så det gillar vi!

Kommentarer
Postat av: Annika

ahh jag fattar, precis så känns det

2009-03-02 @ 11:48:50
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0