jag är bäst :)

Från en ganska dålig och deppig dag (orkar inte gå in på det här och nu, får se hur de utvecklas först..) till bästa kvällen! de ringde från gympan, brukar inte vara nåt jättepositivt när det är därifrån, typ "hej sofie kan du ta mina gymnaster imorgon?" men idag var det anneli (annika, du fattar glädjen när jag fick veta vem de var:P ) "du har blivit nominerad till årets ledare i trupp, du är framröstad till en av de två bästa truppledarna i föreningen" hahaha shit, jag kan nog inte sluta skryta om det ;) grymt stolt är jag! jag är liksom bara mig själv, en ganska sträng ledare, men väldigt snäll, skulle jag nog beskriva mig som. Det var riktigt kul iallafall =) jag får reda på på söndag om jag är bästa eller näst bästa ledaren, ärligt talat skiter jag ganska mycket i vad jag blir, men det var väldigt uppmuntrande, jag gör liksom bara det jag brinner för. aja sluttjatat om det ;) ni kommer få reda på hur det gick på söndagkväll antagligen, fall nån nu är intresserad ;)

Nu ska jag nog lägga mig, tisdag imorgon = tyska, idrott (gymnastik!) stanna kvar lite extra och jobba med biologi/svenskaarbetet och sen hem och gymnastik =D

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh gud var roligt, grattis :)<3

2009-03-10 @ 15:44:20
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: Annika

Hahaa jo jag förstår precis vad du menar :p haha

Men ohh va du är duktig sofie, grattis!!!! =D

2009-03-10 @ 18:20:49
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: jenny

asså grattis!:D de är du så värd:D:D

2009-03-10 @ 23:06:37
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0