jysk

Jag är typ bäst på att plugga! innan satt jag i min säng, käkade glass, lyssnade på musik och smsade med jenny. men måste tillägga, mina tyskaböcker låg fasktiskt uppslagna bredvid mig, framsteg bara det ;)

jag har en egen hejarklack i skolan!
GE MIG ETT J
 - J
GE MIG ETT Y
 - Y
GE MIG ETT S
 - S
GE MIG ETT K
 - K

VAD BLIR DET?
JYSK!

jysk *klappklappklapp*
jysk *klappklappklapp*


En kille i min klass körde en charad idag, han stod och smsade, en annan kom fram och tog telefonen, han började skrika hyskeriskt. undrar vem de kan ha varit (a)
hahaha! vet faktiskt inte riktigt varför jag kände mig såå träffad ;)

nu måste jag typ göra klart tyskan innan jag lägger mig, puss♥


jag är glad att vi är vänner igen! <3

Kommentarer
Postat av: jenny

nej jysk det har inte hänt något, det vanliga bara.. puss på dig :)

2009-03-02 @ 23:20:07
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0