killar kan ha pms!

Jag känner mig väldigt aktiv här ;)

Igår hade vi träning med lina! riktigt härligt :) Jag tror nästan att jag borde skippat träningen men det gick bara inte. Då hade jag bara blivit ledsen så bättre att åka ut i hallen och träna lugnt :) på uppvärmningen när vi körde igenom zom kom värsta surgubben från tennisen, han började med att sparka sönder dörren mellan hallen och tennisen, skälla på oss som fan för vi spelade musik. När lina började svara emot blev han ännu surare och gick mot oss och bara skrek (?) det slutade iallafall med att han hotade med att slå sönder musikanläggningen om han hörde mer musik från den. När han gått in till tennisen igen var linas första kommentar "där har ni bevisat på att killar också kan ha pms" efter en stund startade lina musiken och sa "kommer han in här igen så upp med mobilerna så kan vi filma och stämma honom"
Lina lärde oss en bit på en dans, strippaerobics, faktiskt rolig :) När vi gick igenom zom bytte vi helt plötsligt fristående, så nu har vi inte älskade zom längre, nu kommer vi ha katten istället, så jag måste lära mig det helt, kan typ redan vissa delar. jobbigt läge ;) nej men katten är finare faktiskt, fast zom är roligare ;) hoppas katten blir lika rolig när jag kan den helt :)

Idag har jag varit i hallen mellan 12.30-20.00 så är sjukt trött. Ska nog sova snart! godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0