lina!

Jag fick reda på för inte så längesen att den andra som är nominerad till årets ledare i trupp är lina :) jag känner mig typ helt chanslös mot henne, lina är bäst :) och lina är verkligen värd att bli årets ledare. Hon är typ världens förebild =)

Innan lina hade jag en tränare som hette louise, som kom och var sur varje träning, otrevlig attityd, rökte utanför hallen före och/eller efter träningar, berättade om hur full hon hade varit i helgen osv osv
Sen kom lina, och var alltid positiv på varje träning och är verkligen äta rätt-sova bra-inte röka typen.

När jag hade louise hatade jag träningarna, men älskade gymnastiken (okej, jag hör själv hur konstigt det låter men hoppas att nån fattar) jag grät efter varje träning och funderade på att sluta ett tag.
Lina kom verkligen som en räddande ängel, och jag älskade henne från första ögonblicket. Hon är verkligen en människa att se upp till. Tycker hon att nånting är dåligt säger hon det rakt ut. Det är bra, för då blir man bara gladare när hon tycker nåt är bra.
Inte som louise, som låg och messade med kompisar och kollade inte ens på vad vi körde, och kunde därför inte heller säga vad vi gjorde för fel. Louise favoriserade även gymnaster så det märktes tydligt. I början var jag en som hon verkligen hatade, men framåt slutet började hon gilla mig.
Lina ser gymnaster efter deras förutsättningar och styrkor. Jag kunde inte rondat-flickis när jag fick lina, men hon fick mig att våga. Hon sa att jag var en av de starkaste i gruppen och verkligen hade stålarmar.


okej nu ska jag sluta babbla på om lina ;) men hon är verkligen bäst på alla vis och jag blir bara glad om hon blir årets truppledare, hon räddade gymnastiken för mig och vi ska ha henne på lördag =)

Kommentarer
Postat av: jenny

asså aw, jag känner liksom igen mig, vet hur de är att hata träningarna men älska sporten, och jag vet hur mkt tränare betyder:) fatta att du är nominerad tillsammans me din förebild:) du är bäst<3

2009-03-11 @ 22:25:11
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: ankipanki

hahha nä kaffe är GOTT!!!!!! så det så



colanörd :P

2009-03-12 @ 20:43:52
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0