men roligt..

asså tjoho, jag kom på precis att nästa vecka (eller nästnästa, beror på hur man räknar :P) iaf, vecka 12 kommer alla 93or i min grupp va på skolresa i polen, så kvar blir jag, två 94or (som inte brukar komma så ofta) tre 95or (som inte tar träningen på så mkt allvar) en 96a (fattar INTE vf hon skulle börja i min grupp...) och två 92or (som verkligen kan hålla sig utanför min grupp, den ena iaf) jo, men det blir ju roliga träningar, inget illa mot personerna (utom en av dom två sistnämnda)  men det blir ju kul träning den veckan.... hoppas verkligen inte den ena 92an kommer, orkar inte, kommer bara tänka på tiden när allt var skit. Tur så är det nog bara en träning 93orna missar, några kanske missar två, vet faktiskt inte...

jaja, måste gå nu, snart träna mina små trupp femmor :) sen träna själv! hoppas på bord idag, hoppas på tzuka =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch då, men träningarna är nog rätt roliga ändå ;)

svar: haha men gud vad gulligt!

2009-03-08 @ 20:55:23
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: Annika

hhahahah :p nä jag skojade bara - stackars dig sofie och I mean it!! Vem fasiken är 96:an? Emma berättar visst ingenting här hemma hahha

puss

2009-03-09 @ 00:49:41
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0