sista träningen

Blir en snabbis här

Skolan idag va helt ok, orkade inte riktigt koncentrera mig bara, dels för jag var trött och dels för jag bara hade tävlingen i huvudet.

Träningen idag var helkass, kanske inte för min del, hade bara lite ont i benet i början när vi joggade men kände ingenting när jag körde så det var skönt, men asså min grupp på träningen innan tävling/förträning funkar inte ;) det slutar alltid med att minst en sitter och gråter, några är skadade och kan inte springa till trampetten bara och resten får trösta. Det funkade ändå rätt bra till slut och tror vi har folk som kör på alla varv nu ;) Jenny sa att vi har lång förträning imorgon så det känns bra. Jag kan iof mina grejer bra men vet att det finns folk som behöver träna, hjärnspöken är ett vanligt fenomen i grupp 1.


Nu ska jag förbereda lite, sen lägga mig. Jag är verkligen sjukt trött, godnatt folks♥




hörde denna på tv innan, finns bara en sak o säga; orden <3

Kommentarer
Postat av: jenny

så sjukt bra text <3

2009-03-22 @ 16:27:06
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0