monstermyran

Det har blivit en del få och korta uppdateringar denna veckan, men jag har faktiskt haft en del plugg, mycket med gymnastiken och varit övertrött exakt hela veckan. Jag måste verkligen börja lägga mig tidigare om kvällarna. Mitt schema på vardagar är ganska fullt, om man säger så ;)
måndag: gitarr
tisdag: träning
onsdag: träna ungar
torsdag: träna ungar
fredag: fri
lördag: fri
söndag: träna ungar och träna

kanske inte låter mkt, men lägg till att gå upp tidigt, lägga sig sent, hinna med plugg och vänner, så blir det faktiskt en del att göra och bloggen är inte så högt prioriterad om man jämför med gymnastik, skola och vänner ;)

Idag har jag också en del att göra, fixa inför mina gymnasters tävling imorgon (matsäck, hämta mitt föreningsställ) och gå på bio, plus att jag ska försöka komma i säng tidigt ikväll, måste upp typ vid sju imorgon, ska vara vid gympahallen redan kvart över åtta. lycka till säger jag bara ;)


Jag höll på att dö i en skrattsttack igår när jag pluggade fysik, det var seriöst så jag väckte hela huset ;) tänk så kul man kan ha när man pluggar (a) (lägg till att jag var övertrött, flumm och allmänt uttråkad på en o samma gång)



kanske inte syns, men under bilden står "Monstermyra på väg hem från biblioteket? Nej, vi skojar! Bilden föreställer en förstorad bild av en myra som håller i ett mikrochip."

noshit ;o jag trodde seriöst på att det var en monstermyra på väg hem från ett bibliotek?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0