even the best fall down sometimes

Igår orkade jag faktiskt inte blogga, lat som jag är ;)
Igår var iaf en bra dag, aningen segt att gå upp bara.. måste börja lägga mig tidigt på vardagar!
På dramat höll jag och kajsa i uppvärmningen och det blev lyckat, trots att vi körde för båda grupperna, istället för bara den ena som vi egentligen skulle gjort ;)
På matten fick jag reda på att jag skulle få tillbaka mitt fysikprov på fysiken, lektionen efter. Jag: "bert, fick jag godkänt på mitt?" bert: HAHAHAHAHHAHA
mm, hur ska den tolkas? ;) men fick mvg så de känns helt ok =)
På fysiken gick vi bara igenom provet, förutom dom tio sista minuterna, när bert berättade om förr i tiden när man ville få tyst på småbarn, doppade en lase i 40-60%sprit och tryckte in i munnen på barnen, så barnet började suga på lasen, blev lullig och somnade ;)

På knutan när jag väntade på emma, trodde jag att jag messade med henne o jenny, men de va typ filip och mathias istället ;) o när emma kom va filip tvungen o följa med emma bara för o kolla vem han hade messat med (?) ;)


Bio med emma på kvällen, fredagen den trettonde är vår dag! Vi träffade marcus o filip när vi hämtade våra biljetter ;p

Idag tänkte jag va duktig o plugga lite, har redovisning antingen på måndag eller onsdag, vet inte riktigt ;) sen ikväll blire gympan, tror faktiskt jag skippar att träna idag, men måste liksom dit ändå och va med bästa gruppen o bästa lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0