heldag i hallen

gympahallen 10-20 (ok, jag var hemma typ 45 minuter mellan kursen slutade och mina ungar började!)
Jag har fått bekräftat vad jag så länge har vetat - lina är bäst :) hon blev årets truppledare, och jag kom på andraplats. Precis som jag tänkte, det går helt enkelt inte att slå lina, hon är för bra :) och hon ser mig fortfarande som sin gymnast =)
När jag fick blommor o kram av anneli viskade hon "då är det din tur nästa år!"    återstår o se ;)
Kursen va väldigt rolig, förutom vissa tröga som inte fattade skillnad på D-domare och E-domare efter femtioelva förklaringar ;)

Det blev ingen träning för mig idag, nog ändå rätt bra. Jag, pella, linn o mika satt och la ut massa info på trupp 5s hemsida, fatta hitech vi är ;)

Nu är jag väldigt trött, ska försöka komma i säng tidigt ikväll lycka till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0