hata mitt ben!

Som jag sa igår, så hoppade jag all träning idag, både skolidrott och träning. usch vilken hemsk dag, sitta och kolla på när andra idrottar är inte bland det jag gillar mest ;) till och med så det hade varit kul att springa beeptest istället för att sitta bredvid och ha ont i benet.
Hoppade älskade träningen också, benet måste bli bra till fredag! det värsta är att linimentet jag har använt den senaste veckan får man bara använda en vecka i rad, så får väl ta nåt annat nu (a) hahaha

Idag på tyskan (första lektionen) fick jag kommentaren, när typ 40 minuter hade gått "har du inte din mobil med idag" hahaha folk är nog inte vana att den ligger tyst o snäll i fickan ;)

Istället för att träna idag träffade jag lite folks som jag inte träffat på ett tag, lagade indisk mat och snackade, mkt trevlig kväll :)

4 dagar till tävling nu, grymt taggad! farmor ska nog med o kolla :) min farmor är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0