våruppvisningen

Temat är bestämt, såpopera ;) haha detta året kommer det bli mycket bättre, varje grupp kör för sig, och inte blanda alla jävla småbarn i föreningen som förra året, shit va kaos det var. Detta året kommer det bli bra, jag och pella har värsta planerna för vår grupp, jag får snacka med frida om trupp 3 och gruppen jag tränar själv i kommer kanske få va med två gånger (!) och köra först fristående och sen matta/hopp. Hoppas på rondat flickis på matta och halv på hopp =)
Den kommer vara indelad i två föreställningar, så hälften av grupperna kör 13 och hälften kör 16, minns jag inte alldeles fel kommer jag bara behöva vara där 13 och dansgruppen är där 16 lycka!

Jag har även fått en sjukvårdsväska till trupp 5 (ungarna är 5-6 år gamla) i den låg en 4 meter lång dauerbinda, sporttejp, sårtvätt. Ofta mina barn behöver det liksom? 4 meter var ju lite krydd också på dauern, om någon skulle stuka foten och jag ska linda med 4 meter dauer kommer fan hela ungen vara inlindad ;) aja det var en gullig liten väska iaf =)


Imorgon har jag sovmorgon, det gillar vi! men ska nog ändå försöka komma i säng tidigt. försöka duger ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja försöka går ju alltid :p

Men vad är det för skit att hälften ska köra 13 o andra hälften 16? Tänk om man vill titta på alla.... (förutom dans-flams-fjortisgruppen aka stångdansarna :p)

puss

2009-03-23 @ 22:35:29
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: jenny

hahah de verkar ju lite onödigt att förvandla en unge till en mumie för en stukad fot^^

menmen bättre för lite än för mycke;)

och usch vad jag inte gillar ordet dauerbinda föresten

2009-03-23 @ 22:44:46
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: jenny

haha jaja men ordet väcker minnen ;)

2009-03-23 @ 23:00:47
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: Annika

Haha aldrig att jag går båda gångerna, fast iof ska jag kanske inte gå ngn gång överhuvudtaget heller ahah :P.

Förstår tanken men tycker ändå det låter ganska korkat om jag ska vara ärlig.



2009-03-23 @ 23:07:05
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0