don't go back to the shadows

Godkväll folks :)

Idag har varit en brabra dag, förutom vissa grejer nu ikväll men de får man leva med..

Sovmorgon, sen tyska - sprechen i typ tjugo minuter. Tror det gick hyffsat, jag snackade tyska iaf haha ;) En i min klass ringde bert och frågade om vi skulle ha nån fysik och han svarade typ "nej den kan vi hoppa idag, så kan ni åka hem och vila upp er istället" så det var brabrabra, hade fotboll på idrotten, men jag tyckte det var mycket roligare att stå på händer på planan än följa med i spelet ;) Tänk att jag inte ens kunde stå på händer för ett år sen?

I eftermiddag har jag typ pluggat, tycker jag har gjort ett bra försök iallafall :) riktigt skönt med långhelg nu, sen är det inte långt kvar till loooov :D

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om träningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0