i feel like i don't belong

Hela datorn fuckade sig igårkväll, därför inget blogginlägg då ;) tror den behövde sova lite bara för den va helt normal imorse och jag passade på att spara uppsatsen jag håller på att skriva;)

igår: skola; matte, tyska (nationella schreiben) lunch, fick reda på typ en timme efter tyskan slutade att läraren vi skulle ha sen va sjuk, så vi kunde liksom stuckit direkt efter tyskan och skippat lunchen. Jag blev väldigt sur på en kille i min klass också haha, o direkt när jag skulle hoppa av bussen o cykla hem började de pissa ner regn. Ni anar inte hur glad jag var ;)

Idag: Välbehövd sovmorgon för inställd dramalektion :) matte, lunch, fysik - fick tillbaka prov, usch! Det är nog det sämsta provet jag någonsin skrivit, de och ett i åttan (?) som handlade om politik haha, men gick g så tyckte de va bra, men de va de tydligen inte alla som tyckte....

Chillkväll ikväll, det behövdes verkligen! ska nog försöka komma i säng snart, det kommer jag tacka mig själv för imorgon om jag gör ;) Imorgon blir de väla med emmsan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0