känn paniken

Jag vaknade för en stund sen, gick upp nyss. Väldigt välbehövd studiedag :)
Jag tänkte faktiskt plugga lite idag, börjar känna panik över skolan nu, men ännu mer panik över gympan.

Jag har räknat ut att jag bara har en egen träning kvar innan uppvisningen, att jag är väldigt ovig och inte kommit upp i balansen längre, eftersom jag har haft ett sträckt ben, är helt lost på formationerna i friståendet och måste klara antingen rondat-flickis eller handvolt-frivolt imorgon, eller båda delarna;) för att inte känna mig dålig på uppvisningen. Jag satsar nog hellre på bakåt, det är roligare;)
Mina minsta gymnaster har bara en träning kvar innan uppvisning=panik gånger tusen
Mina äldsta gymnaster har två träningar, jag ska bara vara med på den ena och där kunde inte frida komma, och jag har inte en jävla aning om vad dom ska köra på uppvisningen, hoppas dom vet själva haha ;)
Kan ju tillägga att emma frågade mig igår om jag ville hjälpa henne med hennes gymnaster, som är i andra föreställningen, jag själv+mina gymnaster är i första, så nu får jag stanna i hallen hela eftermiddagen och se väldigt lost ut hela tiden. Jo men asså det känns skitbra.. mina favoriter ska va med i andra, trodde jag skulle få slippa se dom, men nej..

Nu ska jag nog försöka hitta lite frukost, måste in till stan sen.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0