the hardest part

Mina planer sket sig minst sagt idag, men jag tänkte vänta o se hur de utvecklas, de kan ju liksom bara va tillfälligt (a)

Efter torsdag kommer skolan vara så jävla chill resten av tiden fram till lovet, shit va jag längtar :) Efter torsdag kommer jag till och med tycka om skolan;) haha

Finns typ bara bra saker kvar efter torsdag, fredagkväll kommer spenderas med gympafolk, hela helgen uppe i göteborg med massa saknade, nästa vecka är de träning med favoriternax2, klippa och slinga håret äntligen, uppvisning med gympan (både uppträda och hjälpa till med favoriterna!) och terminsavslutning med mina småtjejer. haha nästa vecka blir de gymnastik måndag, tisdag, onsdag, torsdag, lördag och söndag =) faaan va ska jag göra hela fredagen? :( hahaha inte alls nörd;)

jag mår helt ok ikväll btw :) och jag borde gå o plugga lite hydraulik, radiosamband, organisation stor skadeplats och sånt mysigt, men orkar inte haha, kommer gå sååå bra på provet, speciellt delen om hydraulik (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0