underbar dag

Denna dagen har varit väldigt bra än så länge, och kommer bli bättre!

Jag blev mutad att rensa ogräs för att få upp studsmattan, så jag låg med kramp i ryggen en stund medan studsmattan kom upp, sen blev det några flickisar, saltosar, H två, frivolter och sånt skoj =) Det är sjukt varmt ute också, älska!

Jag har ätit glass, fjärde gången på tre dagar, hur ska detta sluta?:P

Jag tänkte faktiskt hoppa träningen ikväll, och det är tanken som räknas right? men liksom, det funkar bara inte att veta att min grupp är på världens bästa ställe med världens bästa tränare, utan att jag är där själv (a) så nu ska jag snart iväg till min otroligt älskade gympahall och träna med lina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0