uppvisning igen :)

Igår var jag minst sagt trött, sov typ ingenting den natten av en viss anledning... men jag kom iaf upp i tid och drog ut i hallen och tränade mina favortier:) haha dom gymnasterna lyssnar mer på mig än på deras ledare, kallas respekt (a)
Jag fick reda på igår att gruppen jag tränar i ska vara med och uppträda på nationaldagen, fatta kul :) annars har min grupp alltid haft en tendens att hamna utanför när de är nåt sånt. Mina favortier ska också va med, och jag ska tydligen hjälpa till där;) och linas grupp ska också va med =) kan typ inte bli bättre! De ända dåliga är att jag inte kan ta med mdgropen så måste köra till helt hårt, blä :(


Utgång igårkväll, började mycket bra men slutade mindre bra =( allt va helt perfa (förutom några gamla klass"kompisar") fram till telefonsamtalet. stackare :(
Lite sliten idag bara men sånt får man ta.

Mina vänner är dom absolut sötaste man kan hitta :)

Nu ska jag snart dra ut i hallen, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0