orka rubrik

Dagen har varit helt ok :)

Jag kände mig väldigt duktig i skolan, för en gångs skull orkade jag räkna både på kemin o matten plus hålla mig vaken på biologigenomgång, sen sprack min duktighet när vi skulle ut och undersöka etologi undersökte jag 220an hem istället. De va mkt trevligt iaf, träffade vevve :) min bror var också på den bussen, men vem väljer man att sitta med liksom? haha

Mina gymnaster är så söta:) när dom ställer upp ställer dom sig i första position med händerna bakom ryggen utan att jag behöver säga hur dom ska stå:) en tjej som inte ens är fem år än kör redan näst intill perfekta kullerbyttor o hjulningar, på god väg till bra handstående nedrullning. Kan ju inte säga annat än att barnen är duktiga =)
Jag fick våruppvisningen på film idag av en gymnast vars pappa hade filmat =) gissa om jag blev glad! vårt nummer äger hahaha! jag blev typ helt chockad när jag såg att min brygga faktiskt ser helt okej ut, trodde den skulle va ful ;)

Nu ska jag nog snart lägga mig, höll på att somna innan. Undrar hur det hade varit att känna sig utvilad för en gångs skull? har liksom hört att kroppen ska må bra av det.

godantt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0