onsdag

Dagen har inte varit sådär jättebra, vill inte gå in på detaljer här precis så ni får helt enkelt va utan.

Jag träffade emma på bussen hem, mycket trevligt :) speciellt eftersom min ipod dog imorse innan jag kunnit gå utanför dörren bara haha

Mina gymnaster gör mig glad :) När en tjej kom in i hallen var det första hon gjorde att sätta sig bredvid mig och klappa mig på benet precis som att hon visste sjukt gulligt :)
En annan tjej skulle köra ljushopp på plint och när hennes ben inte gjorde som hon ville att dom skulle göra sa hon "det var inte jag, det var mina ben som konstrade" hahaha sötunge :) om än barnen är jobbiga ibland går det inte att komma ifrån att dom är sjukt söta och verkligen duktiga för sin ålder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0