friday

Igår orkade jag inte skriva, eller typ kom på de precis när jag stängt ner datorn o jag prioriterade min sömn framför bloggande ;)

dagen igår va helt ok, skola som vanligt, fick reda på mitt betyg i tyska steg 3, typ halvt missnöjd men de va väntat o finns inget att göra åt saken nu precis. Provet på brandorama gick nog helt ok hoppas jag, fast min miniräknare dog innan provet o vi behövde dom på provet haha, men de gick att starta o trycka in uppgiften innan den slocknade så jag hade tur :) De va sista provet innan lovet som jag kan förbereda mig till, har ett nästa torsdag också men de är bara praktiskt i allmän räddningstjänst haha, så de räknas inte :)
Tränade gymnaster på kvällen, en osm köra rondat-flickis själv första gången på tumbling så hon fick plinga i klockan=) föräldramöte efteråt, jag hatar seriöst vissa föräldrar...
Jag va ute o övningskörde igårkväll =) första gången inne i helsingborg, men asså jag borde nog kolla synen haha, dedär med filkörning är inte helt lätt när man inte ser vart pilarna o linjerna i gatan går förrän man är precis vid dom o måste göra världens tvärsväng :P
Skolan idag va ok, fick sluta en timme tidigare än jag brukar =) hade lyx och blev hämtad på skolan och åkte till väla direkt efter o köpte lite välbehövda grejer =)

Jag borde typ packa, ska till göteborg i helgen så lär va osocial här, åker imorgon bitti o jag har -som vanligt- inte börjat packa än, bra jobbat sofie!

Om typ en timme ska jag iväg till kvick o träffa lite gympafolk, ledaravslutning med pizza o brännboll, trevligt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0