fairytale

Igår var jag på väla med emma, blev presentfix till louise, varsin tröja till oss exakt likadana också haha, kan ju inte hjälpa att hon vill va som mig(a) vem vill inte de liksom? Vi var så nördiga så vi stod och kollade på fodralet till twilight några gånger innan vi kom på att vi kunde köpa den;) Det blev glass också ofc =) älska ben and jerry! Hennes pappa va snäll nog att köra oss både dit och hem, sjukt skönt o slippa buss! Massa gympasnack blev det också, givetvis:)


Norge vann esc igår med en väldigt dålig låt, värsta utklassningen ju ;)


jag gillar verkligen inte hur kroppen beter sig mot mig, men kanske inte mer än rätt, så som jag har misshandlat den under lång period...
Blir inte du snällare mot mig, finns risk att jag blir dum igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0