LSO, SBA, SMO

Jag har pluggat nästan konstant i två o en halv timme ikväll, man kan ju ha roligare... som att köra flickis till exempel, jag fick ett sånt sug efter de nyss haha, tur man har studsmatta =) efter allt plugg tyckte jag att jag var värd lite glass dessutom(!)

Idag på matten va de ända jag räknade typ hur många timmar jag kommer va i hallen nästa vecka, kom fram till att de blir 18,5 (a) fast de kanske blir ändrat, david frågade om jag ville döma en agtävling den helgen, så får se.. men gymnastik blir de iaf :D
Jag håller typ på o dö på min ljumske, den har fuckat hela dagen o jag har haltat, jag hade värsta powerwalkhaltningen till bussen när jag skulle hem, o de visade sig att bussjävlen va fem minuter sen? gissa om jag blev sur haha

Träningen med mina små va mysig idag :) tre ledare på elva ungar, såna träningar gillar jag riktigt mkt

Nu borde jag gå o plugga lite till, usch! mitt huvud håller typ på o sprängas också, fattar inte varför jag alltid har ont? och jag är inte smart nog o ta tablett så får väl skylla mig själv haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0