unknown

Min kropp är konsig, jag har typ träningsvärk i benen utan att ha kört styrka? fast tusen gånger bättre att ha ont där än där jag också har ont, och jag har ingen anledning att hålla på såhär, jag kommer ju fortsätta vad som än händer.
okej inte meningen att nån skulle fatta ;) hah gör nån det blir jag förvånad.

Jag tyckte det var klockrent på träningen i tisdags, när camillas grupp körde trampett (barnens huvud slogs nästan i trampetten och hon låter som köra halv?) jag och emma kände för att köra frivolt, så vi frågade, gick o ställde oss i led o sen kryddade höjden som fan. Tyckte hon kunde få veta vad höjd i trampett innebär och jenny skrattade bara åt oss haha =)

Nu borde jag plugga, måste kunna allt om kossorna imorgon :( usch! fast jag kan de typ redan haha, men ändå de är faktiskt jobbigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0