Ösregn och blixtar

Emma kom hit ett tag nu ikväll, väldigt trevligt!
Vi började kvällen med att kolla på film i 3-4 timmar typ, medans det var ganska fint väder. När det sen började ösregna och åska kom vi på, varför inte gå ut ett tag? Sagt och gjort, vi gick ner till stranden och följde kusten en bra bit, och bara snackade och kollade på blixtarna. Fråga mig inte hur det kan roa att gå o kolla på blixtar men kul hade vi! Vi träffade även en gammal klasskompis som också var ute och gick, trevligt!
 När vägen sen var helt övertäckt av grodor/paddor -what ever- Vände vi och gick hem till mig, hon tog sin moppe och såg fram emot en körning genom the big town känn ironin här.... i ösregn och åska.





Nu när jag kom hem tänkte jag efter, jag har ätit väldigt lite idag. Egentligen bara ett mål som kan räknas.......
Dagen började jag att jag blev väckt och att vi skulle till farmor, så utan frukost i magen åkte vi dit där de bjöds på kakor. Visst jag åt väl några stycken, sen här hemma tänkte jag "nä jag kan vänta ett tag med att äta". Innan övningskörningen tog jag lite drickyoghurt men hoppsan den kom upp samma väg som den åkte ner så jag sket i att ta något annat. Innan Emma kom tvingade jag ner middag, men inte med någon större glädje......

Antagligen är detta bara en följd av att jag håller på att bli förkyld., eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0