i don't wanna lose your love tonight

Hemma från bion nu :)
Filmen var bra, haha vevve började gråta i förtexterna =) Jag grät inte, kan inte gråta till film men satt med världens klump i halsen! Jag började tänka på stackars rakel som förlorade sin mamma i cancer förra året :'(

Bussen hem var ju bäst, jag o vevve höll på att dö! =D
I sätet bredvid oss satt där tre stycken, en snackade danska och två svenska. Dom luktade ju inte lite sprit precis ;) helt plötsligt började dom snacka om fingrar, helt random! vackert! på danska också ;) när jag ahde gått av vid min hållplats fick jag ett sms av veronica, att dom satt och sjöng och knäppte fingrar! hahaha fatta vi garvade xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0