borta bra men hemma bäst

Igår kom jag hem från stockholm, igen:P haha och fan va trött jag var, seriöst jag somnade typ halv elva och sov fram till min klocka ringde kvart över åtta imorse, vaknade inte av sms igårkväll, hur ofta händer de egentligen?

Helgen va himla bra:) i fredags träffade jag min älskade jenny :D vi gick i gamla stan o en bit på drottninggatan, satte oss på ett café o värmde oss, trevligt :) efter de mötte vi upp min familj o gick och åt middag på nåt ställe nånstans haha, jag har bra koll;) de låg ganska nära hotellet iaf (a) Efter middagen åkte jag med jenny hem till henne, vi kollade show haha, gjorde massage och försökte lägga oss i tid men de funkade nog inge bra ;P men de va en bra kväll iaf :)
I lördags gick vi upp tidigt och gick till järfällagymnasternas träningshall och lekte på redskapen i nån timme :) himla kul! jag mår verkligen som bäst när jag tränar gymnastik :) sen va jenny tvungen o dissa mig (malin nu är du inte ensam:P) så jag åkte tillbaka till stockholm och mötte upp min familj och gick runt med dom i några timmar och typ frös ihjäl och gjorde bort mig inne på lagerhaus haha :P på kvällen gick jag och patrik till hotall rival och såg kvarteret skatan live, kul! :)
Igår blev de typ upp, äta frukost, packa de sista och sen iväg till centralen där jenny var snäll nog att komma och träffa mig en sista gång innan mitt tåg gick, jag blev glad :) vi gick ut ett tag, sen satte vi oss inne på centralen o pratade innan jag va tvungen o gå ut till spåret där tåget skulle gå från. Usch va sorgligt det blev på slutet :( tur att vi kommer ses fler gånger iallafall :) fan va jag längtar till januari! :D


jag saknar er <3

Kommentarer
Postat av: Annika

haha erkänn att du är lite nyfiken :p

nä men jag söker till ett par folkhögskolor nu till våren och det är de ansökningarna som ska in. Så nu vet du det :p

puss

2009-11-02 @ 22:43:26
Postat av: Malin

Jag saknar DIG med sötnos <3 Men inte långt kvar till nästan gång ju, och då kan jag ju inte dissa dig hehe, för då är vi i skååååne ;)

2009-11-03 @ 22:49:07
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv: Men då kommer inte jag :( På tisdag ses vi kanske! ;P

2009-11-05 @ 09:23:09
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0